Won't you help me sing this song?

Ah shit ni får ingen vettig update just nu, förlåt. Jag fryser ända in i skelettet känns det som efter att ha spenderat kvällen i en bil med halvtaskig värme. Det var plågsamt på många vis kan jag ju meddela, tappa känseln i tårna, hamna i stora korsningar med helt igenisade rutor på alla håll också vara så trött så man själv uppfattar att reaktionsförmågan inte funkar. Jag är hur som helst hemma nu och det var verkligen värt det hur jobbigt det än må låta. 

Eftermiddagen spenderades på jobbmässa där jag försökte se lite söt ut och fick möjligheten att kasta ut några Cvn. Sen gled jag och sällskapet, mina fina blondin, in på Friends och fikade som tolvåringar, alltså utan kaffe. Mannen lyckades även spilla ut alldeles för mycket Cola för att han ville svara i telefon, suck alltså.




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0