Träning, äpplen och leenden

Har skrattat löjligt mycket det senaste dygnet av diverse anledningar och det är så härligt. Det var otroligt längesen jag kände mig så road, jag säger bara en sak, holländare, man kan ju fråga sig vad de går på. Hur som helst så smittar det av sig på resten av min vardag så jag känner att jag är nära leenden hela tiden, det störtsköna folket som omger mig i skolan kan ha en del i det också. 

Nu ska jag skratta mig vidare genom kvällen som bestått av träning, kel med hunden och just nu härlig musik och äpplen dränkta i kamel. Hahahahah jag var så nära att trycka på publicera, självklart menar jag kanel, men jag känner inte för att rätta till det. Ni vet hur jag känner för kameler.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du, kamelälskaren. Djuret på skylten är inte en kamel. Sorry, men det är en dromedar. Lär di räkna, tös. :-P

2012-02-01 @ 21:36:01
Postat av: Johanna

Det är ett kameldjur, jag har redan använt googles alla andra kameler och den var cool, okej? :p

2012-02-01 @ 21:40:07
URL: http://jkarlsson.blogg.se/
Postat av: Captain Diaz

Är det bara jag, eller kissar kamelen på skylten?

2012-02-01 @ 22:49:30
Postat av: Johanna

Det kanske är det varningen är till för ;)

2012-02-02 @ 07:31:47

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0