That's the sound of another door shutting in

Åh vad jag är nöjd med morgonen. Höll ett tal som jag hade panik inför då jag inte hade tid att förbereda mig eftersom bussen var en halvtimme sen imorse. Ja och jag är alltså nöjd för det gick löjligt bra, fick inte ens något minus överhuvudtaget. Lycklig tjej :) Nu tänkte jag småplugga lite under mitt hål sen försöka inta någon form av lunch. Efter skolan idag ska jag dra och gymma med min gosiga Robert sen bege mig mot Luleås pundarkvarter och bada i löjliga mängder badskum tillsammans med min älskade blatte. Åh vill bara att det ska bli eftermiddag nu!

Delar med mig av bilden som låg på projektorn under mitt tal. Man blir ju måttligt sugen på att resa.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0