Open their minds

Så jag är fortfarnande bakis, hur fan man nu lyckas med det. Tidigare ikväll hade jag typ en kvart som var helt hemsk, mådde jättedåligt, var otroligt rastlös och hungrig så jag gjorde middag, som blev jätteäcklig. Sen lyckades jag spilla ut hälften över mina bara ben och golvet + lite andra saker som låg där just då. Kan inte påstå att jag var glad. Men som tur var räddade Robert läget som alltid annars, fin kille det där alltså.

Just nu sitter jag och roar mig själv och gosar med min fina kamel som jag fick av älskade D. Erkänn söt han är? Också fick jag ju tulpaner också, det måste man ju få när man dejtar en holländare. Puss på er!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0