Mot nya upplevelser

Så bara för att man helt enkelt var tvungen att fånga den här härliga dagen bestämde jag och D oss för att dra ut en sväng. I samma veva får vi en inbjudan om att dra ut på isvägen och åka långfärdsskridskor, så vi satsade på det. Kan ju berätta att jag aldrig har gjort det förut och det märktes, men det var i alla fall mysigt. Man ska våga prova nya grejer!

När vi väl var inne på spåret med nya grejer köpte vi med oss sushi hem till middag som jag aldrig ätit. Den intogs dessutom med pinnar som även det var helt nytt. Och ja, det var väldans gott faktiskt. Sen hur bra det gick för mig med dessa pinnar var ju en annan femma, men jag fick i alla fall i mig det så helt misslyckad kan jag ju inte vara.
Bildbevis på hur kass jag är med ätpinnar, tappade en hel del...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack vad gullig du är :) Du får ha det så bra där hemma i vinterkylan <3

Saknar dig med!

2012-03-01 @ 17:01:07
Postat av: Rebecka

Tack vad gullig du är :) Du får ha det så bra där hemma i vinterkylan <3

Saknar dig med!

2012-03-01 @ 19:11:53

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0