Morgonmöra ben

Kvart över sex imorse klev jag in på gymmet. Jag har inte morgontränat på flera, flera månader trots att jag vet om att jag älskar det. Mest för att det inte riktigt passat med bussar, scheman osv, men nu bestämde jag mig för att jag ska fan göra det, oavsett vad omvärlden planerat. Och det gick! Det är verkligen bara att göra det!

8 kilometer på löpbandet med 1.0 i motlut brände jag av, 55 minuter tog det. Anledningen till att jag tränar med motlut är att när det motsvarar utomhuslöpning ganska bra och det är ju ett utomhuslopp jag tränar inför. Målet är 10 km på under en timme i slutet av maj, tror ni jag fixar det?


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0