Mjukisdetox

Tänkte köra en hälsovecka, men det sket ju sig när jag käkade tårta till frukost i måndags. Men istället för att tänka att jag tar det nästa vecka började jag igår. Varför måste man alltid börja med saker på måndagar? Jag känner i alla fall att jag vill rensa ut min kropp lite, på tårta och sånt alltså. Så i några dagar ska jag bara äta saker jag känner att jag mår bra av, alltså ingen rådetox, bara få mig själv att må bra. I grunden så vill jag bara skippa kaffet, skippa fika och godis och istället käka massa saker som är goda på riktigt, typ frukt och te. 

Kolla bara på den fina frukosten jag åt idag, så sjukt gott och min kropp håller med ♥

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0