Lördag

Har vaknat två gånger inatt av hemska mardrömmar, känns inte ett dugg kul. Den första var kort och gott min vardag lite omgjord, där jag hela tiden gjorde vad som verkade som meningslösa val som ledde mina vänner till den ena hemska saken efter den andra. I nästa dröm blev jag nerdrogad av en kompis mamma och en av mina bästa vänner tog sedan en överdos och slutade andas ett tag i mina armar. 

Jag tog mig i alla fall igenom natten och har fått sova länge, så skönt! När jag vaknade kände jag dessutom en stark längtan till att dra och träna, så jag satsar på det. Ska försöka städa mitt rum en sväng nu sen om ett par timmar åker jag mitt kära gym, längtar!



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0