Kaffevägran och sexpack

Var otroligt trött och omotiverad idag, så då kom mitt söta fjun och plockade upp mig och drog med mig hem till honom. Jag fick dejta hans härliga säng en liten stund medan han försökte övertala mig till att dricka kaffe, det misslyckades han dock med så stabil som jag är *stolt*. Sen begav vi oss mot gymmet och körde ett sinnessjukt magpass, kommer utan tvekan att kännas imorgon! Motivationen? Fjunet som står och skriker "Tänk på Aladdin!" Sambandet kring det där kommer ni fatta i framtiden, än så länge kan ni väl skratta åt tanken av vad alla andra på gymmet tänkte om oss då... 

Fjunet heter Robert och han har börjat önska sig en egen kategori på min blogg. Precis här säger han typ "jag vill vara med, men bara om jag får en egen kategori, deal?". Vad tycker ni? Borde han få en?

Kommentarer
Postat av: en hemlig beundrare

ja det borde han :) <3

2012-02-23 @ 13:03:08

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0