Jokkmokk

I helgen beger jag mig, som så många andra, upp mot Jokkmokk för att kolla in deras omtalade marknad. Dock hade jag aldrig åkt om det inte vore för att min söta bonusmamma har en lägenhet mitt i smeten där man kan värma sig. Jag ser framemot det och tror det kommer bli en spännande helg. Mina förväntingar ser ganska mycket ut som bilden nedan, lite minttu, massa renar. Mitt konkreta mål med resan är faktiskt att klappa en ren, jag återkommer med uppdatering om hur det går.

Det kommer i alla fall bli en ny upplevelse, då jag aldrig varit på denna omtalade tillställning och aldrig heller har upplevt temperaturer under -40 så vi får hoppas att jag kommer levande igen! Önska mig lycka till :)



Kommentarer
Postat av: Ingela

Kommer bli fantastiskt mysigt att spendera helgen med er <3 Massa kläder å varma drycker m tillbehör så klarar vi allt! :)

2012-02-03 @ 14:03:47

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0