If I'm honest, I fell for you that first night

Längtade så innerligt efter min säng igårkväll att jag inte kunde hålla mig från att gosa med den, halv åtta på kvällen. Så jag hann ju självklart inte plugga och valde istället att ställa klockan en timme tidigare på morgonen. Jag var övertygad om att jag skulle ångra det idag, men det gör jag faktiskt inte. Fick ändå sova nästan tio timmar och var hur pigg som helst när jag vaknade. Så nu sitter jag här, färdigpluggad med en cappucino och lyssnar på mysmusik. Fina morgnar är så underskattade ♥

Från i helgen, drömde att min söta pappa låg på mitt golv och grät hela natten, det var sjukt obehagligt. Älskar dig ♥


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0