I wanna make you feel alive

Det här med att komma tillbaka till verkligheten efter att ha hängt i bubblor där världen flyter ihop till en sörja, tid inte har ett värde och ingenting egentligen upplves som verkligt brukar ofta komma som en chock och vara ganska brutalt. Idag slapp jag dock det. Jag bestämde mig för att inte vara i panik, flöt på och tänker flyta vidare genom resten av dagen. Jag har relativt mycket att göra ikväll, men känner mig inte ett dugg orolig eller stressad. Och där har ni vad jag känner för att bidra med idag. Känner mig som en flummig knarkare och älskar livet av konstiga skäl. Börja bara aldrig knarka mina älskade barn. 

(Det kommer upp en till same och en till ren senare, så ni får något annat att tugga på en bara fluff <3)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0