I feel great. Bitch, I feel great!

Det är dags för lördagsmys! Som kanske passerat, who knows. Jag dricker i alla fall sjukt gott vin, godaste rosévinet jag någonsin druckit. Samtidigt lyssnar jag på jättetöntig hip-hop och tror att jag är typ en cool kille med keps. Dansar lite halvt på stolen och fnittrar sådär lagom. Vinet börjar visa sina effekter känns det som. Kvällen började med att jag skulle skriva lite "poesi" and I did. Har fått ihop hyfsade grejer. Sen började jag skriva på en annan grej och medan jag kollade upp lite fakta hann jag med några klunkar. 

Nu blir ingenting bra, grammatiken är pinsam, men jag har i alla fall väldigt, väldigt roligt. Och vem ska döma mig? Jag är ju trots allt ensam. Åh det var så längesen jag hade enmansparty! Så jag ska tamefan fortsätta, puss snyggingar!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0