I dare you to promise something you can do

Strukturerar upp mitt jobbsökande och dricker mysigt te. Jag känner mig mycket mer motiverad inför att söka jobb nu, kanske för att det finns relativt mycket på gång, kanske för att min senaste arbetsintervju gick så bra. Jag tänker som sagt försöka så mycket jag bara kan och om det inte leder någonvart är det inte något jag behöver ha dåligt samvete över och i så fall får jag väl ta tag i det bekymret då. Hur som helst ska resten av kvällen vara fortsatt lugn och jag ska sätta mig och paketera en present lite fint, tror jag, det är ju trots allt den 14e imorgon ^^

Så här kreativa var jag och Rebecka idag förresten :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0