14/2

Så har man landat på den här fluffiga dagen återigen. Brukar inte engagera mig i löjliga "helgdagar", men i år känner jag mig ganska fluffig själv. Jo förresten, för två år sen var jag på en klassisk middag/bio/röda rosor dejt, det var fint. Vad jag ska göra idag vet jag inte exakt, men jag ska i alla fall ha fint sällskap och det är väl det viktigaste? Har även varit så fjollig att jag investerade lite småpengar i en present, oh my god vad jag har blivit äckligt mainstream.

Men före det ska jag bränna av några kalorier på crosstrainern, fundera lite på vad jag kommer behöva ta med mig till Luleå sen göra någon god lunch och bege mig mot stan och min enda lektion som börjar 13.40.
Happy valentines darlings ♥

(Jag ser inte ut såhär idag, det är bara en bild jag hittade på lillebror dator, viktig fakta.)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0