Stockholmstjafs

Hej på er! Har ni det bra? Själv har jag det tamefan toppen just nu! Har gjort mitt IELTS prov som var det enda som stod ivägen för min utbildning i Haag och det gick suveränt, blir mäkta förvånad om jag inte klarat gränsen. Jag har utöver det haft två mysiga dygn i Stockholm som bestått av massa god mat, möten med fina människor och tunnelbaneåkning såklart. Nu sitter jag i Robbins studentrum och sippar på ett supergott rödvin innan det är dags för julmiddag/fest här i korridoren som jag så snällt blev bjuden på. 
 
Kan även säga att jag känner tro för livet starkare än någonsin idag typ, jag bestämde mig för att komma till Holland också bara fixade jag det, sådär, så är det typ färdigt. Så underbart att vara vuxen och att var fri. Älskar det! And if you think I look a bit tipsy on this pic it's probably because I am, for the first time in a way too long time for being 19 and Johanna. Better do something about that! Stina!?
 

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0