Mot Stockholm i kaos

Haha åh, ni ska veta vilken spännande kaoshelg jag skaffat mig. Jobbar till fyra idag, sen måste jag fort som tusan till flygplatsen för att åka ner mot Stockholm, om jag kan det vill säga, det kan myckte möjligt vara inställt med tanke på det fina vädret nere i Stockholm. Utöver det så hade jag glömt att fixa boende och mitt naturliga val befann sig typ vid ekvatorn, så där stod jag i tisdag utan boende ordnat. En kompis ställde upp och lovade mig en sovplats, men han fattade inte att jag skulle komma idag så han är typ i Dalarna? x) Jag dras också med pms, massa fluffiga känslor jag inte kan hantera och random vinterdepression. Nämnde jag förresten att jag reser för att göra det viktigaste provet i mitt liv?
 
Så jävla spännande att leva mitt liv ibland :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0