Var det helg på gång?

Ska snart bege mig in mot stan för att ta en öl eller två med en annan D än min käre. Insåg även nyss att det faktiskt är fredag idag, hade ingen aning om det tidigare, så lustigt med schemajobb alltså. Jag har blivit erbjuden extrajobb både lördag och söndag och kunde inte tacka nej, så det blir en lugn helg, men som tur är jobbar jag kväll imorgon så lite kvällssol bör jag väl hinna få tag i. Om inte annat så njuter jag bara av känslan att ha på mig lite smycken för en gångs skull, helvete vad jag ska sätta skräp på mig och måla skiten ur mina naglar direkt när jag gått av mitt sista pass i sommar!


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Vilken söt kamera ^^

2012-08-21 @ 16:19:35
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0