Summer's on it's deathbed

Njuter av sensommaren så gott jag kan i det fortfarande relativt lama vädret, det fina vädret infaller av någon konstig anledning under mina arbetstimmar eller när jag sover. Kan bero på att det är det enda jag gör i princip, men ändå. När jag är ledig och pigg har det i alla fall fallit sig så att jag mest hänger med D. Låter honom stryka mig på ryggen när jag är nyvaken, vinna gosedjur till mig på tivolin och bygga så coola glassar han bara kan åt mig. Vi kramas en del också, det och gör fula miner och nynnar på hemska melodier (fotnoten ligger i inlägget nedan). Inser nu att det låter ganska förhållandesliskigt, men jag har i alla fall väldigt roligt och vi håller inte om varandra när vi går på stan så det är okej!

Också ger vi poäng till mig som tagit mig tid att blogga mellan sökandet av jobb och lägenhet, planering inför resan och glassätande framför Gossip girl.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0