@ Schiphol

Da ar jag snart pa vag mot Sverige igen! Annu en natt pa en flygplats vantar och jag ar inte direkt taggad. Kunde knappt sova inatt och steg upp typ 8, sen akte jag till Haag dar jag promenerade pa stranden, snurrade runt i stan och kollade in universitetet jag ar sugen att plugga pa. Traffade lite folk, stallde fragor, kande in stallet, sen blev jag kvar med en massa studenter pa studentbaren dar vi bestallde in pitcher efter pitched. Spelade jag har aldrig och dart (forst gangen for mig) och jag spoade alla! Blev ganska full lagom till jag behovde aka till flygplatsen. Sa nu ar jag utmattad, smaberusad och matt pa intryck sa det stanker om det. Na, min sang hade suttit fint nu. Min sang och mina kare, kare D, tanker typ doda killen imorgon sa hart jag tanker krama honom.

Och vi hors senare!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0