Så drar det ihop sig

Klockan nio ikväll går mitt flyg ner mot Arlanda där jag ska spendera natten, fram til 6.35 då jag glider vidare mot Amsterdam och Mysteryland. Ni vet redan hur taggad jag är så jag tänker inte säga något om det. Snällt va? Däremot tänker jag berätta att jag är förvånad över hur fruktansvärt lugn jag är. Har kunnat sova hela natten och har spenderat morgonen med att kolla på Gossip girl och med att dansa runt i rummet, tänkte skriva vardagsrummet sen kom jag på att jag har ju inget.. Hur som helst så är det dags för att ta tag i saker. Jag måste hämta lite cash hos min och sen dra in till stan för att trolla om dem till euro och köpa lite onödiga grejer. Utöver det har jag en halv väska att packa och ett par dagars disk att ta hand om. Dags att ta på sig en tröja kanske!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0