Puss puss

Har fått låna en dator av min käre D i ett par dagar, så gulligt av honom! Har även precis tagit mig igenom tre veckor utan mer än endagarsledigheter och är så stolt över mig själv. Spenderar dagen med att ni vet, vara ledig, men mest med att springa småärenden innan resan som närmar sig med stormsteg. Det också lär jag känna mina nya, underbara, efterlängtade byxor som hann landa hos mig före jag landade i Holland. Hade velat visa er hur snygg jag är i dem, men jag sitter som en handikappad säl och stirrar på datorn som inte reagerar på min kamera. Nåja, kanske får begära assistans med det där senare, nu måste jag i alla fall ut och leka bud. Puss!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0