Mysteryland

Holy crap vilken dag jag hade igar! Forbered er pa ett langt inlagg. Landade i Holland vid halv nio pa morgonen, det blev inga pommes till frukost for jag suger. Akte istallet ut till Hoofddorp direkt och fick verkligen prov pa hur sjukt svart det ar att aka tag pa ett stalle man inte kanner till. Kom i alla fall fram med gott om tid over och var en av de forsta som snubblade in pa omradet, om man ens kan kalla det omrade, kandes verkligen som ett helt land, sjukt stort och helt magiskt! Borjade dagen med att dansa lite till Sandro Silva, riktigt fint, sen blev jag lite vilsen i varlden och gick bort till ett myshousetalt dar jag satte mig i graset med en Red bull for att fanga kanslan igen. Dansgolvet lag pa stranden, sa nar jag samlat mig fick jag for forsta gangen dansa pa sand, nice! Dar kom aven regnet igen, och hog pa fin musik som jag var stallde jag mig och dansade i det, njot och tankte att om vi fortsatter dansa istallet for att gomma oss kommer det sluta. Det slutade. 

Traffade ett par spannande killar, men drog efter att de borjat smaviska om att knulla mig pa hollandska (tacksam for att jag kan det ordet) och skuttade over till hardstylegolvet och stampade. Dar traffade jag ett fint gang, slet av mig trojan och hardstampade i solen med dem. Toookigt!! Hangde med dem resten av kvallen, stallde oss pa mainstagen nagra timmar dar jag njot av Hardwell och Martin Solveig, bada var amazing. ofc. 

Festivalsnurrade lite, at nagon spannande burgare, dansade pa gatorna och landade i Dirty dutch taltet dar vi stod resten av kvallen och tog ut var sista energi till Porter Robinson, Cassius och Chuckie. Chuckie var helt fantastisk, synd bara att jag hade sa ont i mina ben att en av snubbarna fick halla i mig for att jag inte skulle falla ihop pa dansgolvet. Da har man dansat nog hart!

Festivalkompisarna visade sig bo i samma stad som jag bor i och dem hjalpte mig kopa en tagbiljett hem och lotsade mig over alla konstiga tagbyten man maste gora for att komma hem mitt i natten. Riktigt fint, riktigt tacksam. Och sen sov jag, i tio timmar. 

Tack Mysteryland for en fantastisk dag!




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0