Kanske sommarens mysigaste häng

Har gått en sån där pissig delad tur idag, tycker verkligen, verkligen inte om dem. Men som tur var fick jag spendera mina lediga timmar hur fint som helst. Bästa kompisen, stans skönaste hörnhäng, 21 grader varmt, strålande sol, pinsamt goda wraps och en pojkvän som serverar mig. Jag vill nog påstå att det är finare att dejta en kille på stans mysigaste matställe än att dejta en bartender till och med, njuter ännu mer av att bossa med honom när jag ligger nykter och steker i solen än när jag dreggar på krogen ;*

Reklam:
Ett gäng tuffa killar (däribland D) slog igår upp ett mysigt ställe nere på Porsön som gör supergod, fräsch mat som man inte behöver ha dåligt samvete över att äta (GILLA!) och massa andra coola grejer, typ snygga teer. Alla som jobbar där är skitsnygga, det spelas jättebra musik, inredningen är fantastisk också hänger jag där.
Komsi, komsi och klicka på den här!

Note: D sa att jag kanske kan få lite av deras goda pasta om jag gjorde lite reklam, lätt värt.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0