Fran Holland

Bara tanken av det gor mig lycklig, jag ar fortfarande kvar i Holland, otroligt. Jag borjar dock kanna mig redo for att aka hem, ingenting kan toppa mig tokiga helg. Igar sov jag till fem pa eftermiddagen da jag gick ut och at lite middag, drack nagon ol och sen hangde har med Esther, den superfina tjejen jag bor hos. Idag vaknade jag dock relativt tidigt och gick ut for att strosa runt stan. At en pannkaka till frukost for 14 euro, saker man inte kan gora i Sverige. Den var heeelt amazing och efter jag atit bjod servitrisen pa en shot av deras lokala spritspecialitet. Fint! Jag blir bjuden hela tiden overallt, har varit en lojligt billig resa. Sa, shottar till frukost, thats how i like it. Shoppade lite, kopt hem lite sprit och sa, sen satt jag pa en bar ett tag. Drack ett glas vin, en ol och en pina colada med en nota som landade pa 12 Euro, Holland ar lojligt...
 
Spenderade min sista kvall har i Tilburg med Esther och hennes vanner pa hennes bakgard dar vi drack vin och pratade om kvinnliga konsorgan och jag inser precis att jag aker snart hem. Imorgon aker jag till Haag for att kolla in universitetet jag vill plugga pa, sen aker jag hem med forsta morgonflyget pa torsdag. Helt tokigt. Har haft en otroligt resa, battre an jag nagonsin kunnat ana och jag ar sa lycklig! And a bit drunk, but that's a different story. 
 
Vi syns snart med lite mer prickar over bokstaverna mina kara! Love you!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0