Försöker vara kortfattad

Det är himla tråkigt att blogga utan bilder, det enda jag kan erbjuda är mobilbilder och jag har inte tagit några på sistone, så tyvärr. Ville bara säga att igår var jag full med Stina som förstår det här med att helger inte innebär helg om man är vårdbiträde. Och när jag var lite småfull fick jag mod att skriva till mina största idoler som jag ska dansa för på söndag och önska en låt. Fick svar imorse och dem ska fixa in mig på listan, så jävla coolt! Har aldrig stått på någon lista och nu ska jag göra det på en fucking klubb i Rotterdam, dööör. Har även beställt en engelsk kopia på mina betyg idag, dansat in min outfit igår och nästan fått bort jobbpasset på fredagmorgon så jag kan sova före resan. Sooo excited! Mimimimimiii!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-08-22 @ 03:01:09
URL: http://paulineart.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0