En random natt i Rotterdam

Gardagen kan ha varit den coolaste kvallen i mitt liv och jag har ingen aning om hur fan det gick till. Akte ner till Rotterdam for att se Roul and Doors pa en klubb dar. Problem uppstar dock nar det ar ett riktigt classy stalle och jag blir nekad intrade pga dresscoden. Som tur var hade jag fatt numret till en av killarna sa jag ringer och ber om hjalp. Losningen blir att jag ska fa ga in med dem nar de kommer. Det ger mig dock lite tid att doda sa jag satter mig pa en vinbar alldeles intill dar jag dricker fint vin for typ inga pengar (alskar Holland) och ger bartendern fria hander med drinkarna vilket visar sig vara farligt, han kunde minsann blanda! Vid midnatt skulle de stanga, men da lat han mig sitta kvar och dricka upp slattar ur dessa fina vinflaskor. 

Ocksa dyker Roul and Doors upp, kommer typ och petar mig pa axeln nar jag star ute pa gatan och surrar med en kille. Sjukt haftigt ogonblick, vi snackar alltsa om mina storsta idoler. Vi gar in pa klubben ihop, inga problem alls ocksa hanger vi dar ett tag, snackar musik, dricker drinkar som vi inte behover betala for, har det mysigt. Sen nar det ar dags for deras set erbjuder Roul mig att komma bakom scen och sta bakom baset under spelningen. Vem tackar nej till det? Drinkarna fortsatte rulla in, musiken rullade pa, de spelade min favoritlat for mig som jag onskat och jag hade det underbart!
Som sagt, sjukt haftig kvall!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0