Dubbeldejt

Har längtat efter att dubbeldejta i flera år, men det har aldrig riktigt fallit sig att så att det gått bra med matchningen, men nu, äntligen var tiden inne! Min käre D har en helt fantastisk kompis som lyckats plocka på sig en tjej som också verkar ganska awesome så vi bestämde oss för att ge oss ut i dejtingvärlden igårkväll. Klädde upp oss over the top och gick ut för att äta middag (måste bara säga att D som är turk fick en meny på engelska, höll mig fnittrandes resten av kvällen) sen promenerade vi över till O'Learys för att spana in deras spelhall. Kan säga att pojkvännerna blev som två små barn på julafton. Måste även erkänna att när jag väl vågade provade på ett skjutspel blev jag helt tokig och ville stå kvar hela natten, så galet roligt! 





Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0