Addicted to hate

Det är spännande det här med att ha en kompaktkamera, man kan vakna upp en söndagmorgon efter en mindre alkoholförgiftning och få reda på en massa roliga saker, som att D har sjukt snygga kompisar. Andra fördelar är att jag kommer att minnas morgonen då jag och min käre åt våfflor med noisette och den vackra cosmon jag drack på båten i fredags. Den där båten som enligt mig helt klart gungar, Dennis anser något annat. Frågan är om han har kasst balanssinne eller om jag är för ovan vid alkoholen för att dricka en drink sådär på fredagskvällarna. Oavsett vad så minns jag allt det här och nu kan ni också få göra det, tänk så fint. 







Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0