You're not the first or the last, but you're possibly the prettiest

Det är väl dags att försöka sova, fast jag inte är särskilt trött, men det är så det är att plugga typ. Aja, snart lov igen! Har inte gjort så mycket idag faktiskt, skrev min uppsats som jag lovade, nu filar jag bara på översättningen. Sen har jag suttit i fyra, fem timmar och googlat sönder Holland och ett antal städer, provinser och sånt spännande. Jag vill åka nu!!! 41 dagar, snart, snart <3

Den här fina bilden hittade jag när jag satt och läste en artikel om vad som ska vara en sjukt stor bargata typ som har typ 25 000 besökare i veckan? Inte konstigt, tänker jag, vem vill inte gå och kolla om det är kamelrace på gång liksom?

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0