We gonna love each other till the end of time

Godmorgon världen! Sovit gott? Det har i alla fall jag, hela elva ostörda timmar! Annars brukar jag alltid vakna när telefonen plingar under nätterna, men inte idag. Hur skönt som helst. Har suttit nere i köket några timmar sen jag steg upp och käkat långfrukost medan jag pluggat. Har en massa matte att göra under lovet, men hittills så går det ganska bra, har fixat mer än hälften av det jag försökt mig på hittills och det är sjukt ovanligt. Nä, jag måste skutta ner i böckerna igen, puss!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra gjort med matten.. de e juh d värsta som finns ;) drömde inatt om att jag skulle göra ett matteprov, å hade en hel bok att plöja igenom..vilken marddröm ;))) goood work ;)

2012-04-11 @ 10:03:12
URL: http://husetivitt.blogspot.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0