Tårta och middag, i fel ordning och allt

Sjukt busig av mig, eller hur? Slutar tidigt idag, nu faktiskt, så jag ska äntligen iväg och äta tårta med Rebecka som fyllde år för en halv evighet sen. Hon får skylla sig själv för att jag är kass på att fira, hon åkte ju faktiskt till Afrika sådär mitt i allt. Senare ikväll ska jag iväg på en middag också som tydligen ska bli en riktig upplevelse, vad nu det innebär. Ser i alla fall framemot eftermiddagen, tror den kommer bli finfin. Perfekt för att lyfta upp mig lite när jag känt mig döstressad över skolan hela dagen.

(Här ska det vara en bild på Rebecka, men det gick inte att ladda upp bilder, så ni får använda lite fantasi)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0