Svettas lite

Precis som jag anade tog jag mig inte till gymmet idag, det kändes helt enkelt för jobbigt att passa bussar och sånt. Egentligen ville jag bara göra ingenting, men till slut fick jag ett ryck och tränade hemma istället. Jag har ju faktiskt en crosstrainer nere i källaren som funkar som reserv för gymmet. Dock så blir det löjligt varmt där nere också slår man huvudet i taket då och då, men tjugo minuter stod jag ut i alla fall. 

Det bästa med att träna hemma måste ändå vara att man får ha på sig precis vad man vill. Har kört en hel del pass enbart iförd underkläder, just för att det är så varmt. Idag behöll jag dock tröjan på, men tror ändå inte det är okej att dyka upp byxlös på gymmet ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0