Put those claws away, meow

Sitter och myser på mitt rum till lite härlig musik, målar naglarna och läser bloggar. Om ett tag (vet ärligt talat inte om det rör sig om en kvart eller tre timmar) så beger jag mig in mot stan och min käre D. Vi ska ut och dansa ikväll om allt går enligt planerna. Om jag ska vara ärlig så lockar Luleås uteliv inte särskilt mycket när jag är på väg mot Hollands klubbar och dansfestivaler, men hey, någonting måste jag ju roa mig med under tiden. Sen vill jag ta vara på tillfället eftersom att min andra hälft jobbar varenda helg, någon gång är det fint att gå ut och leka med honom också.

Inte världens mest smickrande bild, men jag tycker mina ögon är så jävla läckra så jag ville bara stoltsera lite :*

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0