Nu kör vi igen

Hallå! :) Är ni lika glada som jag att det är måndag? Känn ironin. Ska berätta om festen i lördags senare, min kamera ligger hemma hos D och ni måste ju få se bilderna, annars blir det inte roligt ju. Har haft en jättebra helg rent överlag, nöjd tjej. Men jag kan ju knappast påstå att jag kände att lovet varit tillräckligt långt imorse. Nu när jag landat i skolan känns det däremot bättre, jag tycker ju faktiskt om mitt fina Nti. Också är jag ju snart färdig! 26 dagar till jag lämnar landet och då har jag i princip ingen mer skola i år. Så nu sörplar jag nattsvart kaffe för att hjälpa mina energier till att plugga flyta på. Fast jag är ungefär såhär trött.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0