Kärlek och födelsedagsgodis

Som ni säkert vet är pojkvännen min nästan för gammal för att få pussa flickor i min ålder, men det kändes okej, tills han gick och fyllde år?! Nu är det bara att bita ihop till min födelsedag så vi är tillbaka på en godkänd ålderskillnad igen. Hur som helst fick jag äran att ha honom här lite drygt hälften av det här dygnet. Vi spenderade det med att kramas, prata om spännande saker också käkade vi årets första mjukglass :D

Nu ska jag ta tag i mitt eget liv och förösöka göra klart en uppgift i webbdesignen som jag släpat med alldeles, alldeles för länge. Om 30 dagar ska jag vara helt klar med skolan och jag fattar verkligen inte hur det ska gå till. Finns ingen annan väg än att ta tag i det bara, vi hörs.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0