Internet explorer,, suck...

Skrev nyss ett inlägg om dagen här, men det försvann när jag skulle publicera för Ingela har bara bajsexplorer installerat på sin dator, inte okej! Så nu skiter jag i att berätta hur fint jag haft det idag och hur jag blivit kysst så det snurrade i hela huvudet på mig och att jag lyckats lära mig någonting nytt i mattevärlden idag alldeles ensam. Tänker inte heller berätta att jag lyckats med att få ledigt från alla lektioner på måndag och därmed får långledigt från och med imorgon. Men jag kan berätta att jag tryckte i mig 100 gram choklad på två minuter nyss och överväger att köpa mer, det är farligt hur nära Ica blivit sen jag skaffade körkort.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0