If you're with me now, show me a sign

Jag är ju inte bra på att blogga, men det verkar inte som att jag är den enda som tagit påskledigt, så det känns okej. Ärligt talat så har jag varit otroligt trött, jag har bara sovit hela tiden sen jag blev ledig. Igår hade jag i alla fall en jättetrevlig kväll, blev att dricka lite sådär impulsivt. Lite förkrök med avslöjande historier, lite kaos på stan innan vi kom på vad vi skulle göra av kvällen, spenderade några timmar på krogen och avslutade med årets första picknick. Det var lite småkallt, men supergott fika, härligt sällskap, ett riktigt äventyr och en sån här fantastisk utsikt! Mitt fina Luleå ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Luleå. Mörkt, kallt och avlägset. Fint? Naee! :-P

2012-04-10 @ 00:11:17
Postat av: Therese

Vad mysigt det lät, och Luleå är ju bara för mysigt ;) håller med dig!! Kram

2012-04-10 @ 10:30:15
URL: http://husetivitt.blogspot.com
Postat av: Therese

Å juste, glömde en sak... ingenting slår ju våra ljusa härliga sommarnätter... det hittar man inte i SKÅNEland ;)) hehe

2012-04-10 @ 10:31:01
URL: http://husetivitt.blogspot.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0