I ett tinande Luleå

Har en så fin dag så jag kan knappt tro att det är måndag. Var sådär sprudlande effektiv på skolan, jag ville inte sluta göra saker. Sen mötte jag upp Lelle och Robin på stan så gled vi ner mot Kulturhustrappan för att dricka lite kaffe och lapa vårens första sol. Där hittade vi två fina och gosade med dem ett tag. Två sprang iväg, så var det bara Linda  och Robin kvar! (Fem elefanter balanserade,. lalala ,, osv)

Dök upp en annan gosis och en till försvann, så till slut försvann även jag och gick till ÄNNU en fin som bjöd på kladdkaka. Och nu ska jag iväg till en annan kompis och snacka lite skit och bli bjuden på middag.

Det är tokigt hur fina människor jag har omkring mig. Jag gillar er ♥

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0