Har liiite bråttom

Om en knapp timme går min buss in till stan och jag har fortfarande en del att göra, få i mig frukost/lunch och ta bort lite skabbigt nagellack typ. Har en fullspäckad dagså kommer nog bli lite dåligt på bloggfronten. Möter upp fina Rebecka i stan som jag inte träffat på över en vecka?! Saknar henne pinsamt mycket. Så ska vi shoppa de sista tillbehören till våra outfits för ikväll, plocka upp lite löshår åt mig och sen dra hem till Rebecka och fixa oss. Också borde vi vara hos Robert vid sex och käka födelsedagsmiddag med honom. Och sen festa heeela natten! Så, ni får klara er så länge. Jag har faktiskt bättre saker för mig än att blogga.

Så här snygga var vi sist vi var på maskeradkalas, vi kommer lätt topppa det ikväll!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0