Förhållandehelg, som jag så fint kallar det

Har agerat flickvän hela helgen och det har varit superfint. Vi har till och med nästan haft vårt första bråk (!) det tog dock tio sekunder sen kramades vi istället. Visst är det som extra fint att kramas när man känner sig lite oälskad? Förutom att kramas har vi gjort massa andra fina grejer. Jag har bland annat blivit såld i Monopol för 200 monopolpengar av D (tack...) under en mysig spelkväll, vi har bakat scones till frukost fem på eftermiddagen, varit ute och grillat med några kompisar och varit på en spelning sådär mitt i natten. Kan fortfarande inte riktigt smälta vilket jävla fint förhållande jag har alltså, det är verkligen helt utomjordligt hur lycklig jag är. Det och att det inte är rimligt att scones är så sjukt gott som det är.





Kommentarer
Postat av: D

Förlåt Karin, men jag behövde verkligen pengarna till att bygga hus. :(

2012-04-23 @ 03:14:26

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0