Are you ready to face the eye of the storm?

Gjorde värsta tabben imorse och glömde plånboken hemma när jag skulle till skolan, jag kom alltså inte på bussen, suck. Hade sån tur däremot att min föräldrar var på gång att åka till Umeå så kunde glida in till skolan med dem och kom bara en halvtimme sent, score! Denna onsdagen ägnas tydligen åt fritt arbete, så jag ska skriva en projektplan, kanske printa lite bilder, skära lite passepartouter (suuuuck!), fota lite eller något annat sånt där. Det känns i alla fall bra! 24 dagar till semester :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Semester, härligt! Sånt har inte jag :)

2012-04-18 @ 14:20:19
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0