All you wanted was attention

Kvällen igår var klart godkänd! Löjligt mycket folk på Kafelino och det spelar väl ingen roll när man själv bara vill dansa, men det är alltid roligt att ha andra människor omkring sig som har lika kul som en själv. Musiken var klart godkänd, kanske lite väl fjollig då och då, men rent överlag sjukt lättdansad och jag är nöjd. Sen var det superhärligt att göra det med D, han och jag spelade för övrigt memory på Max vid tre på natten också, sjukt mysigt.

Meeeen jag har sjuk huvudvärk så ska försöka sova nu så den försvinner. Kanske ska iväg om några timmar och köra, men vi får väl se hur det blir med det. Vi hörs gullisar <3



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0