After all, only get one life, so there's no time to stall

Goddag kära vänner! Har ni haft en fin helg? Min har ni ju redan hört om, igår gjorde jag sådär lagom mycket, var en runda på stan, pussade lite på en bäbis, hängde med lite fina människor. Idag är det en ganska typisk söndag. Ska snart bege mig ut på en promenad i det här underbara vädret tänkte jag och ta en paus från uppsatsen jag håller på att skriva. Förutom att plugga har jag klickat hem min studentklänning idag och jag är så nöjd! Men det största som hänt idag är att jag har lyckats deklarera, första gången någonsin, alldeles själv. Vuxenlivet alltså, spännande värre.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0