3 saker jag dölängtar till

Holland
Jag behöver vara ledig, okej? Och jag behöver få lämna landet ett tag, har varit på svensk mark alldeles för länge. 10 dagar med finaste, massa häftiga upplevelser, x antal dansgolv, löljiga mängder öl i solen, pommes tills jag spyr, ströpromenader också får jag äntligen åka tåg! 


Studenten
Jag är rejält skoltrött och jag har varit taggad på studentdagen i typ tre år? Champagnefrukost, åka flak, käka jordgubbar, bära min alldeles egna studentmössa och dela allt detta med världens bästa klass och min superfina familj.


Sommar
Värme, sol, bada, hänga på random gräsmattor med fina människor, sitta på min altan hela natten, stughäng. Jag vill göra allt, bara det infaller på sommaren i princip.



Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som en plan. Keep me updated så kanske jag hakar på!

2012-04-20 @ 00:55:34
URL: http://jahman.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0