The beat goes dry, and the spirit dies

Sitter och arbetar faktiskt, helt seriöst. Håller på att göra en bok om ljus och tycker det går riktigt bra. Tänker dock inte förneka att jag är trött och hade velat börja dra mig hemåt. En timme kvar sen åker jag! Skönt att man får köra bil i alla fall, en viss tjej är trött på bussen Luleå - Töre. Oväntat va?

Också börjar jag längta till helgen otroligt mycket. Jag vill ha fredag nu! Jag vet faktiskt inte riktigt varför eftersom att jag inte har några konkreta planer, men det känns som att något riktigt, riktigt bra kommer att hända. Vi får väl hoppas mina knäppa känslor inte ljuger för mig. Puss på er :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0