Sundsvall ?

Om någon har hållt koll på min Facebook i helgen har ni säkert märkt att jag varit på äventyr och ja, jag har varit i Sundsvall av alla ställen. Jag och Rebecka har hela sommaren bara velat dra iväg var som helst så nu drog vi och jag är så nöjd att vi gjorde det. Helgen har varit underbar! 

Jag har för första gången bott på hotell i Sverige, vi har ätit massa god mat som jag aldrig unnar mig annars. Det har gått ner x antal vinglas och vi har varit på hela sex olika krogar i Sundsvall. Jag har druckit underbara drinkar och sjungit karaoke. Vi har träffat trevliga människor och upplevt känslan av att gå ut utan att känna halva stan.

Underbar helg! Det här måste vi göra om ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0