Kiss me til you're drunk

Nu är jag nöjd med livet igen efter att ha fått släppa ut all min ångest. Det känns grymt härligt! Har därför spenderat dagen med att göra vettiga saker. Åkte till Kalix med Ingela för att övningsköra och det gick jättebra, sen tog vi en mysig fika och avslutade med att storhandla för minst en vecka. Jag kan inte sluta tänka på alla goda grejer jag ska tillaga i veckan :)

Har precis gjort en jättegod och supernyttig middag bestående av en hel drös fräscha grönsaker och lax. Hur gott som helst, men nu har jag ett sånt kaffesug så jag håller på att flyga i taket. Så ska hämta mig en kopp sen sätta mig och plugga teori! Hoppas ni är lika nöjda med livet som jag är :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0