It was always you falling for me, now there's always time calling for me ,.

Min förkylning ger sig inte, mår sämre idag än jag gjort under de här två veckorna jag haft den. Suck. Min tatuering gör dessutom ondare än den gjorde igår och det känns jobbigt. Så istället för att göra jag vet inte vad i skolan idag ska jag ligga i sängen eller soffan resten av dagen med min supersöta katt. 

Tog tag i projektet att fota min tatuering nu när den inte blöder längre och katten höll mig självklart sällskap under tiden. Han är så jävla mysig :3

Kommentarer
Postat av: sara roos

Tjusig den blev :) Trodde du skulle göra den på handleden?

2011-09-07 @ 15:54:20
URL: http://jahman.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0