Det är dags!

Åh jag är så taggad så det är inte sant! Pluggade teori i över fem timmar igår och till slut bara grät jag i panik och kunde knappt prata normalt. Det gick inte heller särskilt bra. Men nu när jag fått sova på saken känns det verkligen som att jag lärt mig en massa och jag är inte ett dugg nervös inför provet. Däremot får jag inte glömma att jag faktiskt inte vet hur det kommer att se ut, så kan ju lika gärna kugga i alla fall.

Något annat sjukt är att jag ser fram emot uppkörningen, jag tycker så jävla mycket om att köra bil så det ska faktiskt bli roligt. Jag är ju inte normal någonstans. Får väl bara hoppas min positiva inställning hjälper mig på traven, jag är sjukt trött på att åka buss.

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0